NOVÝ PRŮVODCE NIKDY NESPÍ A NESVĚTÍ ANI VÍKENDY!

29.11.2019 10:33

Allianz spustila novinku pro motoristy, kteří se na ní obraceli v souvislosti s vyřizováním pojistných události z havarijního pojištění. Nyní mohou všechny kroky, související s náhradou škody, sledovat v reálném čase. Umožňuje jim to nový Průvodce sledováním stavu škody, který je dostupný na jakémkoliv zařízení a operačním systému 24 hodin 7 dnů v týdnu.

V praxi to funguje tak, že majitel poškozeného vozidla obdrží e-mail nebo SMS s unikátním odkazem na stránku tohoto Průvodce. Dostává tak informace o vyřizování škody, kterou pojišťovně oznámil a může touto cestou také nahrávat potřebné dokumenty, jako je řidičský nebo technický průkaz, záznam o dopravní nehodě apod. Následně je informován o právě probíhající opravě a především termínu, kdy si může vozidlo ze servisu vyzvednout. Pokud si vybere opravu rozpočtem, dozví se, kdy mu budou peníze odeslány na účet.

Novinka se nyní týká pouze škod v rámci havarijního pojištění. Do budoucna však chceme rozšířit tuto služby i na další segmenty. Všechny škody mohou klienti sledovat prostřednictvím aplikace AllianzCZ.

 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.