Komunikujte s Allianz elektronicky

13.11.2012 13:53

Ve filmu Marečku, podejte mi pero, nazývá jeden ze studentů 19. století stoletím páry. 21. století by se dalo nazvat z tohoto pohledu obdobím, kdy se vše digitalizuje. Důvodem je, stejně jako u příkladu s párou, totéž. Tedy zefektivňování, úspora energie a peněz, šetření časem všech zúčastněných.

Digitalizace je tedy nedílnou součástí naší strategie. Prvním krokem směrem ke komunikaci s klienty jsou dvě služby z oblasti elektronické komunikace:

1. Allianz INFO – SMS zpráva, která klienta upozorní na zmeškanou platbu pojistného na jeho pojistné smlouvě. Zpráva je odesílána deset dní po splatnosti a obsahuje veškeré potřebné informace k zaplacení pojistky. SMS zpráva, která klientovi přijde, bude vypadat takto:

„Vazeny kliente, smlouva zivotniho pojisteni Pastelka 123456789 neni uhrazena. Castku 1200 Kc uhradte na ucet 2700/2700, VS 123456789. Dekujeme Allianz“

Jak si aktivovat Allianz INFO?

Této proaktivní služby, budou moci využít všichni klienti, na které máme aktuální mobilní telefonní číslo nebo si mohou službu kdykoliv zřídit pomocí aktivační SMS zprávy.

Aktivační SMS se bude zasílat na speciální, k tomu účelu zřízené, číslo a její tvar bude ve formě „číslo smlouvy“ a „datum narození“. Přijatá zpráva bude automaticky zpracována a u klienta aktualizováno jeho mobilní číslo.

2. Elektronická korespondence - tato služba umožní přejít z korespondence dopisní na e‑mailovou. Klient tak bude z Allianz pojišťovny dostávat místo obálek e‑maily s dokumentem ve formátu PDF.

Jak si aktivovat elektronicku korespondenci?

Elektronickou korespondenci si budete moci aktivovat v klientském portálu MojeAllianz nebo na internetových stránkách Allianz pojišťovny. Je samozřejmé, že ne všechny dokumenty je možné dle právních předpisů a technických omezení elektronicky zaslat. Je však naším cílem, aby jich bylo co nejvíce.

Elektronická komunikace je budoucnost, která umožní šetřit Váš čas, práci i peníze, a proto doufáme, že se nám v co nejkratší době podaří do elektronické komunikace zapojit co největší množství klientů.

Chtěli byste být včas informováni o neuhrazeném pojistném? Každé mobilní telefonní číslo a e‑mailová adresa uvedená na pojistné smlouvě nám dovoluje komunikovat elektronicky a šetřit nejen peníze, ale i Váš čas.

Pro zařazení do služby elektronické komunikace „Allianz INFO“ stačí zaslat kontakt na klienta (RČ, jméno, mobilní telefon a e‑mail klienta) na e‑mailovou adresu allianzinfo@allianz.cz.

PŘIPOJTE SE!

 

Zpět

Vyhledávání

© 2010 Všechna práva vyhrazena.